Als jij bepaalde of helemaal geen mails meer ontvangt van ons, dan kan dat zijn omdat Gmail
zelf, ten onrechte, dacht dat het om spam ging op basis van bepaalde woorden in de mail.
Wel weer alle mail van ons ontvangen?
Om te voorkomen dat de mails van e-Matching als spam worden gemarkeerd kun je de
e-mailadressen van e-Matching toevoegen aan je lijst met contactpersonen (A) en je kunt
een filter maken (B).
A. Voeg e-Matching toe aan je contactpersonen
1 - Klik in de linkerbovenhoek van je Gmail-pagina op `Gmail`
2 - Klik vervolgens op `Contacten`.
3 - Klik in de linkerbovenhoek op de knop `Nieuwe contactpersoon`.
4 - Voer de gegevens van e-Matching in als nieuw contactpersoon. Voer hier alle vijf
onderstaand adressen in. Er verschijnt automatisch een knop om een extra e-mailadres in te vullen.
info@e-matching.nl
matches@e-matching.nl
noreply2@e-matching.nl
noreply@e-matching.nl
noadress@e-matching.nl
B. Een filter maken
Je kunt Gmail ook zo instellen dat alle e-mail van e-Matching altijd in je inbox wordt afgeleverd.
Dat kan met behulp van een filter. Die maak je zo aan:
1 - Klik in Gmail helemaal rechts op het tandwieltje
2 - Klik nu op `Instellingen`
3 - Klik in het scherm met instellingen in de menubalk op `Filters`
4 - Klik onderaan de pagina op `Nieuw filter maken`
5 - Vul bovenaan onder het kopje `Van` het volgende in: e-Matching.nl
6 - Klik rechtsonder op Filter maken met deze zoekopdracht
7 - Je krijgt nu een nieuw scherm waar je kan kiezen wat er met de mail moet gebeuren
8 - Vul onder het kopje `Van` `e-Matching.nl` in.
9 - Klik nu onderaan op `Filter maken met deze zoekopdracht`
10 - Vink in het volgende scherm ` Nooit naar spam zenden` aan. Je kunt hier ook andere voorkeuren voor de mail van e-Matching aangeven (Zoals als belangrijk markeren, een ster geven of laten doorsturen)
11 - Klik nu op `Filter maken` en alle mail van e-Matching verschijnt voortaan in je inbox.
- Help
- Klantenservice
Geen mail op Gmail
Terug naar alle antwoorden